Thursday 23 January 2014

Croptop Love


 
Instagram: martinamartiala
 
 


Photo by Julius Konttinen (instagram: huumetukka)


Quick update From my phone while I'm on my way to my hometown Turku :) Love this New croptop I got From the H&M Conscious collection (made of suuuper soft organic cotton). I really appreciate big corporations like H&M doing sustainable or organic collections, since so many big brands are not giving a damn about ecological fashion At all. This spring 2014 collection reminds me of Christophe Lemaire's high fashion Lacoste collections! So sporty yet elegant.

Päätin tässä matkalla Turkuun tehdä puhelimesta postauksen, ihanan kätevää! :D Olen ihan In love uuteen H&M Conscious malliston croptoppiini (se on muuten SUPERpehmeää orgaanista puuvillaa). Arvostan kun H&M:än kaltaiset ja kokoiset yritykset panostavat edes pariin orgaaniseen/eko mallistoon kun niin monet huippumerkit eivät jaksa välittää luonnosta yhtään. Valitettavan usein ekologiset vaatteet ovat myös mielestäni todella tylsiä eikä lainkaan innovatiivisia.. Kannattaa ehdottomasti tutustua tähän kevään mallistoon, muistuttaa aivan Christophe Lemairen Lacosten high fashion mallistoja!

5 comments: