Friday 3 May 2013

White Leather.






Sorry for the absence guys! The travel from Tokyo to L.A was soooo long and on top of that I've had a terrible migraine for the past 48hours... But now I'm back! ;)

Yesterday I couldn't resist going shopping on Melrose Ave. even though I had the migraine, I'm going to show you what I bought later. As a preview I present you: My white leather skirt from American Apparel! I have been looking for the perfect leather skirt for so long and when I saw this gently snakeskin printed skirt it was true love at first sight.


Olen elossa!  Blogi jäi toiselle sijalle pitkän Tokio-L.A reissun jälkeen kun sen lisäksi iski 48-tunnin migreeni... Mutta nyt olen back entistä energisempänä! ;)

Eilen en malttanut olla lähtemättä shoppailemaan Melrose Avenulle vaikka pää oli räjähtämässä, näytän teille myöhemmin mitä tarttui mukaan. Ensi-esittelyssä tässä teille kuitenkin uusi valkoinen nahkahameeni! Olin kirjoittanut shoppailulistalleni "Find the perfect leather skirt" ja tässä se nyt on :)


4 comments:

  1. ihana asu aivan ihana! kesä saisi jo tulla suomeenkin niin pääsisi hameita taas käyttämään!:)

    ReplyDelete
  2. Ihana toi kaulakoru! Nyt kun kesä tulee ja iho ruskettuu, niin can't wait päästä pitään sitä mun omaa tuollaista! <3

    ReplyDelete
  3. Thanks! :) You can find the tutorial here: http://littleblacksalmiak.blogspot.com/2012/09/neon-yellow-diy-crochet-necklace.html

    ReplyDelete