Wednesday 27 February 2013

Street Safari.




 Dress/Chicnova.com, Tights/Gina Tricot, Wedges/Urban Outfitters, Leather Jacket/Boyfriends Closet

A darker look today to contrast the girly lime skirt from Chicnova! I feel I have only 1/1000 of my wardrobe right now, since I was only able to bring a 20kg suitcase to Japan... Sucks! :( That's why I have to improvise and grab stuff from my boyfriends closet aswell!

Fortunately, I'm waiting for 4 packages filled with goodies to arrive here! Can't wait!Now I'm off to work, xx!

Noniin.... olen saanut niin paljon hämmästeleviä kommentteja alkuperästäni, eli siis KYLLÄ, olen suomalainen :D And proud of it! Ajattelin kokeilla kirjoittaa näitä postauksia myös suomeksi, vaikka täällä Tokiossa tuntuukin siltä että en osaa puhua enää mitään kieltä täydellisesti kun pää on niin sekaisin koko ajan :) Sain siis vaan ottaa mukaan 20kilon matkalaukun tänne, tuntuu että mulla on vain 1/1000 mun vaatteista käytössä, nyyh! Niin vaikeaa keksiä hauskoja lookkeja täällä kun ei ole kuin yksi tylsä kokopitkä musta talvitakki mukana :( Onneksi mulle on tulossa pari pakettia minä päivänä tahansa, m.m yks cooleimmista takeista jota olen aikoihin nähnyt!! En malta odottaa! Nyt painun töihin, pus!

7 comments:

  1. Ihana Martina! Itsekkin oon suunnitellut tuollaista "huivikampausta". Sulla on hyvä maku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaaa :D great minds think alike ;) mulla on jo vähän newsejä! Skype huomenna?:)

      Delete
    2. Joo sopii :) Oon koko päivän koulussa, mutta voin puhua puhelimenkin skypella. Mihin aikaan sulle sopii parhaiten (suomen aikaa)?

      Delete
    3. Äh en ehdi sittenkään huomenna koska yks kaveri lupas auttaa mua hankkimaan simkortin huomenna :( ja sit joudun menee töihin! Mut pe, klo8 suomen aikaan? Kello on silloin 15 täällä :D

      Delete
  2. Amazing look. So hot, love the tights.
    http://www.handbagmadness.com

    ReplyDelete